torsdag 2. april 2009

Livet blir tydeligere når man sykler !

Hei alle sykkelinteresserte medborgere
Min første blogg her inne - og jeg vil mykt starte med å hylle sykkelen som fremkomstmiddel. Jeg sykler nesten hele vinteren, selv om februar er en utfordring. Når jeg tar bilen, er det fordi noen rampunger skal både hit og dit rett etter jobb. Det som gjør sykling så herlig, er at man kan ta med fotografiapparatet med på turen. Og hva finner man da ? Jo da, man finner: merkelige gamle ting, blide mennesker, guttæne i havna, ferga med turistene, andre syklister og en båt i tåkedis. Alt kan man ta bilde av.
Sykkelen blir en følgesvenn og venner er jo hellig. Derfor føles det som et svik de gangene noen har stjålet syklene mine, for det har blitt noen sånne hendelser. Heldigvis har min gode venn Clas (Ohlson) gode låsmuligheter så nå har jeg gjort det skikkelig vanskelig for tyvene.
Neste blogg kommer plutselig, så vi sees snart igjen.
Linde

Ingen kommentarer: