torsdag 12. mars 2009

Takk :- )


Hei alle sykkelentusiaster !


Gleder meg til å komme med små innlegg fra min "sykkelverden".

Litt om meg selv.
Jeg er 52 år gammel. Opptatt av idrett og aktivitet, som jeg føler med på å gi meg et positivt liv. Er engasjert i Rolvsøy IF hvor jeg er hovedleder i foreningen.

Jeg er lærer på Møllehjulet skole ved Kvernhuset og bruker sykkelen min ofte til og fra skolen fra mitt bosted i Rekustadåsen på Rolvsøy.

Jeg har verdens fineste sykkelsti gjennom marka fra Rolvsøyhallen gjennom Borredalen til Kvernhuset.
Vil bruke bloggen til å fortelle om positive sykkelopplevelser.
Gi dere sykkelturforslag som jeg ønsker flere skal få oppleve fra sykkelsetet.
Komme med små betraktininger rundt alle gledene med å være i fysisk aktivitet.
Skriver dette i dag, torsdag 12. mars, hvor snøen på nytt daler ned. Brukte sykkelen på jobb i går. I morgen tar jeg fram skia og tar lysløypa til skolen.
Ønsker dere alle en god helg!
Vi prekæs.
Trond "Kurte"

1 kommentar:

Anne sa...

Hei!
Morsomt at du vil dele med deg fra din sykkelverden. Gleder meg til å følge med.
Anne